Våran Glänta


Nu börjar hösten att komma då är det dax att fara till våran lilla stuga. Den fick vi tag i för 9 månader sen den ligger bara 5,5 mil från där vi bor lagom o bra.
 Jag skall lägga in lite kort på den när jag kommer hem för nu är jag på jobbet.Vi har pratat om stuga i många år men aldrig sökt direkt, men så en dag fick jag se på nätet att den här var till salu.
 Jag både kände o visste att den är min fast jag inte sett den, den ligger på en höjd o har en skogstomt en bit nedanför fins en sjö. helt ljuvligt, så nu måste vi dit o tömma systemet på vatten, det är bara sommar vatten. Och göra i ordning för den hemska vintern. längtar redan till våren :). Fast vi ska prova att fara nån gång i vinter för att få bada bastu härligt. Jag känner mig inte så pigg har en jäkla huvudvärk o är jätte trött.Skulle inte förvåna mig om jag håller på att bli förkyld som alla är runt omkring mig. Nu är det dax att jobba. Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hej mammsen..jo jag vet ju att du Älskar eran stuga.. :p ha de gott..puss

2008-09-17 @ 22:28:03
URL: http://trottergrand.blogg.com
Postat av: Lotta

Heloo lilla mammi....jo det är hur mysigt som helst i eran stuga...det blir bra avkopplig för er där, bara ni klarar av alla måsten först....och du kan ju visst skriva för vart skulle vi annars ha fått det ifrån? Inte då faan från den endre så kallade föräldern! Puss o kram

2008-09-18 @ 09:18:13
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0