KRÄFTOR

Ja idag till lunch skall jag o en till äta kräftor,ja vi är lite sent ute men va gör det.Vi älskar kräftor men det är som om man glömmer bort att äta dom för det är inte så många som tycker om dom av min bekantskapskret. så det va länge sedan jag åt dom. men surströmmingen konstigt nog glömer jag aldrig mums :). Konstigt det här med fisk igentligen, Jag kan inte äta lax o andra fiskar, men surströmming o fiskpinnar det kan jag äta, allt annat vänder sig bara i mig. Det är knepigt, det är samma med fågel o ris av alla slag. vet inte vad som hänt jag har älskat allt detta förut men nu går det inte,o det värsta är så är det all den mat som man skall äta för att gå ner i vikt. Så nu är det knepigare för mig att gå ner i vikt.Men det ska gå om man äter mindre portioner :)men det är lättare att säga det än att göra det. jojobanta har man hållit på med hela livet sen tonåren :).Men det blir nog bra i slutändan i allafall. Ha det

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hahaha...du är då rolig du mamma..kram kram vi kanske ses sen!!!

2008-09-23 @ 08:38:50
URL: http://trottergrand.blogg.com
Postat av: Lotta

Söta lilla mamma Kräftor är bra mat bara man låter bli allt annat som hör till HAHAHAHAHAHA

2008-09-23 @ 10:22:53
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0