Ett Varmt Leende

Det är vad jag fick av Hampus i dag på morronen när jag gick dit. Han Gav mig ett så varm leende när han såg mig,tänk vad det kan kännas inombords innom en när ett barn ger en ett äkta leende.Ja jag är ju väldigt senimental av mig ska ni tro,det kan räcka att nån säger nått fint till mig så kommer det tårar:). Det bästa jag har är ju faktiskt alla mina såå fina barnbarn men min tid räcker inte till dom tyvärr. Hoppas jag är så pass iform när jag blir pensionär att jag får mer tid för dom,men då har dom ju blivit stora:) det tänkte jag inte på ha ha ha.Men man kanske har barnbarnsbarn då det vet man aldrig.Det klart att mina barn o Leif oxå är det bästa jag har,så igentligen kan man inte säga vilket som är det absolut bästa man har,för det är alla.Nä nu skall jag sluta o skriva så här för annars kommer det en tår o det har jag inte tid med nu.Jag skall laga mat till gubben för att jag jobbar kväll o fram till i morron eftermiddag.ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej lilla mamma....ja inte är det lätt att beskriva vad alla betyder, men alla har ju en speciell plats i ens hjärta och man älskar dom på olika sätt. Maken på ett sätt barnen på ett annat fast alla lika mycket fast på olika sätt eller hur?? Kram och jobba försiktigt.

2008-09-30 @ 08:30:11
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0