Arbete

Trodde förkylningen skulle gå tillbaka i dag. Men icke fasen den har blivit värre. Å inte kan man ringa o sjukskriva sig heller det har man inte råd med nu för tiden.Jag skall bara jobba kväll till kl nie. Men jag får ringa o få hostmedicin utskriven,hoppas det går för jag vill inte till dr.Än så länge har det inte hänt så mycke,får fortsätta skriva senare i dag. Ja nog fick jag hostmedicin utskrivet utan att dr ville kolla mig. det är skönt att slippa gå till dr om man inte behöver. Men min käre man han fick gå idag till dr. Ont i armbågen i veckotal mycke kurer med antinflamationsmeddel utan att det hjälpte. men nu fick han en kortisonspruta det var musarm :). Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0