Äntligen Fredag

Skönt att det är helg nu. I kväll ska jag o gubben ut o fira våran 5-åriga brölloppsdag,ja har beställt bord på en resturang,hoppas det blir lyckat. Vad tiden går fort denna dag för 5 år sen kom ett av mina barnbarn till världen Hanna. Vi berättade inte för någon att vi skulle gifta oss, vi for till stadshuset sen var det tänkt att vi skulle gå o äta.Men hör å häpnad vi fick inte komma in nån stans fullbokat överallt. Så vi tog bussen hem o steg av vi gp o tog oss en öl sen for vi hem "romantiskt" värre ha ha ha. Men gifta blev vi alla fall.Så nu har jag bokat bord i god tid,det är så länge sedan vi var ute. Nu är inte klockan mer än 06,00 jag skall jobba dag i dag efter 3 dagars ledighet,skall bli roligt att komma till jobbet. Förresten så ser jag att det är samma väder som det varden dagen för 5 år sen, små duggigt :) nu skall jag ta mig lite kaffe tidningen har inte kommit ännu hoppas den kommer snart. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0