Vaken

Ja det har jag varit i natt på jobbet. Fick en hemsk ryggvärk efter jag suttit hela dan i går på en föreläsning.Jag la mig kl 23 låg o läste en stund o sen somna jag. Vaknade halv ett av att det gjorde så ont fans inte en ställning som gick att ligga på. Så när hon va halv två så tog jag spikmattan o la mig ett tag på den, det va skönt.När jag blev så trött att ögonen ville fara igen tog jag bort den o somnade, men vaknade en liten stund senare igen. Så man kan säga att jag vakat hela natten, det blev bättre att vanka av o an i stället. Så det blir stavarna när jag kommer hem o massagedynan.Hoppas det släpper då. I natt kom det snö här det va mysigt att se när det snöade,fast jag inte gillar vintern men det blir lite ljusare. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0