ledig

ja nu är jag ledig i 2 dagar va skönt. Så nu är det bara att städa o julpynta o sen skall jag baka bullar, o hoppas hinna tvätta oxå men det är inte säkert jag hinner med.Nu på morron skall jag fara o stor handla jag skall åka med L-M om hon nu inte ligger i feber. Jag får sms henne om en stund o kolla läget. På fred skall jag med jobbet o bowla o äta det skall bli roligt, om jag nu kan bowla för smärtan i armen har ökat igen. Snart kanske jag måste ta kontakt med läkaren men jag är inte så pigg på det,antingen får jag en kortisonspruta eller antinflammatorisk medicin som jag inte kan äta. Så jag struntar nog i det det går väl över nån gång i alla fall. Nä nu har jag att göra ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0