julklappar

Ja nu har jag klarat av 3 julklappar det är skönt.Jag vill vara ute i god tid med dom,visserligen så har jag några till att köpa. Jag vet ju vad jag skall ha som tur är. För jag vägrar att gå närmare jul o handla.Samma med julmaten köper långt före det som går, sen är det bara lite i slutet som jag behöver o då står jag o hänger på låset. I dag när jag gick med stavarna fick jag gå på gräset för det har ju blivit så halt o det gillar jag inte. Man går o spänner sig så då får man jätte ont i nacke o axlar när man kommer hem. Å det är ju inte meningen man skall ha. ha nu en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lina

ojojoj, snacka om god tid... själv kan jag inte köpa presenter förens min lillesyss fyllt år; 24 nov...

2008-11-04 @ 17:29:01
URL: http://myworldandmythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0