Baka

Ja jag har börjat att baka nu ska baka en tårta sommartårta. men jag fattar inte vad som hänt med mig med åren,man ska ju bli bättre med åren när man bakar. Men ta mig sjutton jag blir sämre, fattar inte vad felet ligger ja misslyckas så ofta med bakverk,men inte med mat bröd ja skall baka 2 sorters matbröd när tårtan är klar. Tårtan skall jag baka till Sandra som fyller 16 i morron o hon förlovar sig då oxå "suck". Men det blir nog bra ja va ju lika gammal jag när jag förlova mig. Men man tycker inte dom är mogna när dom är 16 år men det tycker ju hon är klart, det tyckte jag oxå :)Men GRATTIS på eran dag Sandra o Javid :). Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lotta

SUCK

2008-11-09 @ 09:05:08
URL: http://jagplusfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0