Otroligt

Ja det jag ska skriva nu är nästan skrattretande, men det tycker inte jag för jag har så ini h-vete ont.Förs började det ju med armen,fick ju min spruta o sen va jag smärtfri i 2 dagar fram till i fredas.Då kom det tillbaka med samma kraft som förut otroligt fast jag fått kortison o äter antinflamatoriskt. Och får inte komma till en sjukgymnast förrän den 17 dec.Men inte nog med det vi var i bastun i går och jag gick o satte mig i relaxen, och då började jag känna vad ont i ena tån jag började få. Men det kan värka i nån tå då o då ibland så jag tänkte inte så mycke på det, det går ju över. Men icke sa nicke hela jäkla natten har det sprängvärkt har inte sovit nästan nått bara slummrat till lite då o då. Käns som om värken bara ökar på har svårt att gå o hålla balansen, syns ju inget på tån har ju inte slagit i den eller nått. Ja det är skrattretande att en TÅ kan ställa till så mycke. Men jag tänker då inte gå till nån DR för han kommer bara att skratta åt mig. Mina promenade går åt helsike nu men hoppas inte min viktnedgång stannar upp nu då, ja detta är så typiskt att det alltid ska hända nått när jag börjar att gå ner i vikt. Det är nog inte meningen att jag skall gå ner i vikt. Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0